محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی
سرخط خبرها

نتیجه دیدار استقلال و شهرخودرو+ ویدئو گل‌ها| طلسم‌شکنی فکری به لطف رحمتی

  • کد خبر: ۵۲۵۷۹
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
نتیجه دیدار استقلال و شهرخودرو+ ویدئو گل‌ها| طلسم‌شکنی فکری به لطف رحمتی
استقلال موفق شد در یک جدال حساس شهرخودرو را در مشهد شکست دهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های شهرخودرو خراسان و استقلال تهران در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا(ع) ظهر امروز برگزار شد و در نهایت شاگردان فکری موفق شدند با گل‌های سبحان خاقانی و محمد دانشگر از پس حریف خود عبور نمایند.

سبحان خاقانی، مدافع سابق سیاهجامگان و محمد دانشگر دو گل استقلال را در این مسابقه به ثمر رساندند تا استقلال با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یابد. شهرخودرو از اواسط نیمه نخست با کارت قرمزی که عرفان معصومی نژاد دریافت کرد، ۱۰ نفره شد.
 

بیشتر بخوانید:

 
 
 
خداحافظی بازیکن ایرانی مالمو از دنیای فوتبال

شهرخودرو با پذیرش این شکست ۷ امتیازی باقی ماند و استقلال با ۱۱ امتیاز به صدر جدول رفت. نکته جالب اینکه این نخستین پیروزی استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) بود. پیش از این استقلال از ۳ بازی قبلی خود در این ورزشگاه صاحب ۲ شکست و یک تساوی شده بود. شفر و فرهاد مجیدی پس از قبول شکست در این ورزشگاه از سمت خود استعفا کرده بودند، اما با نتیجه‌ای که محمود فکری کسب کرد، او فعلا در سمت خود باقی می‌ماند.  
 
شهرخودرو علیرغم ده نفره بودن موقعیت های زیادی روی دروازه استقلال خلق کرد اما با بدشانسی مهاجمان این توپ، تیرک دروازه استقلال دو بار لرزید. در نهایت رشید مظاهری که با لباس زنده یاد حجازی به میدان رفته بود، توانست در سالروز تولد اسطوره فقید آبی‌ها کلین شیت کند. 
 

ویدئو گل سبحان خاقانی برای استقلال به شهرخودرو

تعداد بازدید : 3282
 

ویدئو گل محمد دانشگر برای استقلال به شهرخودرو

تعداد بازدید : 3008
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->